Dag 1

Denna dagen har gått jättebra och jag är rejält taggad fortfarande! Det måste bero på gruppen, att vi strävar efter samma sak och att man vill också komma i mål med seger :) Min tävlingsinstinkt är på topp och jag vill vinna detta, mitt lopp, mitt race! För min hälsas skull! För min kropps skull! Jag vill må bra i min kropp och kunna köpa kläder som sitter bra! Vilken tur jag hade som snubblade över detta, nåt annat kan jag inte kalla det...kanske ödet? ;)
Det serverades tårta idag på jobbet, det brukar det aldrig göra annars men just idag så...en smarrig gräddtårta men det blev inget, jag stod duktigt emot, även om jag faktiskt tänkte ta bara en liten liten bit men då smällde jag mig själv på fingrarna....såna dumheter! Redan första dagen! Skärp dig! Och så tog jag en slät kopp kaffe och njöt av den istället :) Känner att detta komer att hålla hela kvällen så det känns superbra! Men jag glömde mäta mig imorse, jag är inte förvånad...teflonminnet mitt!!
Ha en fin dag alla
Bilder från internet

Kommentarer
Postat av: Tinalill

Bra gjort att stå emot tårtan! Hejar på dig!

pepp&kram

2011-08-23 @ 21:52:07
URL: http://tinalill.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0