Nu är det sista gången

som detta skrivs men det är dags för viktminskning!!
Jo jag vet att det sagts förr men jag känner en sån pepp denna gången!!
Ska vara med i en utmaning, och jag som älskar sånt!! http://corneliatoneri.blogspot.com/p/rivstart-2011.html är det som jag ska vara med i under 8 veckor!
Mitt mål är att gå ner 5 kilo under de veckorna! Eftersom lchf-metoden är det jag ska köra så vet jag attdet kan vara lite lurigt med viktnergång så jag törs inte satsa mer.... För mig är det mer en livsstilsomläggning som ska ske och då är jag mer än nöjd! Men promenader ska inkuderas varje dag (lätt när det regnar dagligen men jag får väl sticka ut så fort det blir minsta uppehåll!!)
Inägningen gjorde jag igår lördag redan och var på 78 kilo prick. Alltså borde jag väga 73 kilo när vi går i mål 16 oktober och det är jag väldigt nöjd om jag gör! Men målet är satt och utmaningen är antagen!! Har inget kort på mig då jag saknar överföringssladd men det borde inte vara något problem att fixa en sådan va?? ;) Ska skriva upp på min to-do lista, om jag kommer ihåg......
Vi är gott och väl över 100 personer som ställerupp på denna så lite pepp kan man säkert få av någon då det går trögt!! Känns som en ypperligt bra utmaning!
Borde mäta mig och kommer jag ihåg det imorgonbitti så gör jag det då och skriver in resultatet här :)
Ja, det var nog allt för idag...har mjukstartat denna helg och känner mig massor laddad!!!
Så nu kör vi :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att du också ska vara med i Rivstart. Det här fixar vi :) Pepp på oss :)

2011-08-22 @ 00:00:44
URL: http://malinstraning.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att du också är med i Rivstart, och lycka till :)

2011-09-01 @ 18:12:18
URL: http://malinstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0