Nu lyckas jag!

Saker att göra/lära mig, med start 15/8-11
  • Spela gitarr
  • Göra smycken
  • Sticka, virka
  • Gå ner i vikt, lära mig LCHF
  • Äta rätt
  • Träna dagligen: promenader/lätt jogging, zumba
  • Skriva brevtill mina utländska brevvänner
  • Göra spegelövningen och läsa tvillingsjälsbönen ;)
  • Älska mig själv
Svåra saker och lätta blandat så jag tar en sak i taget och försöker lyckas med dem istället för att försöka gapa över hela stycket och bara känna mig som en failure, för det går inte när det gäller såna här ämnen, att skyndda! Allt i processerna måste få ta sin tid!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia Tonéri

Hej hej, va kul att du vill haka på Rivstarten, du är så välkommen. Jag lägger till ditt namn i deltagarlistan och länkar till din blogg. Har du Facebook så finns Rivstarten även där med en grupp som är hemlig. Massor med pepp där kan jag lova. Vill du gå med i den också så får du gärna skicka en vänförfrågan till mig (Cornelia Tonéri) så lägger jag till dig i gruppen.

AVälkommen i gänget! Kram och pepp

2011-08-21 @ 16:18:49
URL: http://www.corneliatoneri.blogspot.com
Postat av: Johanna

Härlig lista..jag skulle också behöva göra en sådan och bocka av allt eftersom man lyckas! Tror det är grymt bra för motivationen :) Är fantast av alla sorts listor dock :p

Ha det bra och lycka till med viktminskningen!

2011-08-21 @ 18:51:34
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0